diagbox 9.85 eller 9.86
-
- Diagbox: Ja
- Version: 9.86
- Kontakt:
diagbox 9.85 eller 9.86
hi Alle
har et problem med add blue.
har ikke testet med Diagbox endnu, men kan diagbox resette den irriterende counter (1100km start) så der startes forfra indtil fejlen er fundet?
er på 600km nu, eller skal jeg til min gode mekaniker?
mvh.
KurtKr
har et problem med add blue.
har ikke testet med Diagbox endnu, men kan diagbox resette den irriterende counter (1100km start) så der startes forfra indtil fejlen er fundet?
er på 600km nu, eller skal jeg til min gode mekaniker?
mvh.
KurtKr
-
- Kontakt:
Re: diagbox 9.85 eller 9.86
hi igen
jeg besvarer herved selv at diagbox v.9.85 kan resette fejlen, om nedtællingen starter igen må stå hen i det uvisse.
jeg besvarer herved selv at diagbox v.9.85 kan resette fejlen, om nedtællingen starter igen må stå hen i det uvisse.
-
- Kontakt:
Re: diagbox 9.85 eller 9.86
nu er nedtællingen startet ved 1100km som tidligere det er muligt at resette sig ud af problemet for en kort periode.
Har udskiftet indsprøjtningsdysen da den var fuldstændigt tilstoppet.
nu vil jeg prøve " BigTwinn » ons 29. maj" 's metode ved at tilsætte "Bell Add Opti-SCR Adblue additiv" for at se om det kan rense systemet og herefter vil en resetning klare resten.
vil prøve de lidt billigere metoder først!!
vender tilbage med resultatet!!
mvh. kurtKr
Har udskiftet indsprøjtningsdysen da den var fuldstændigt tilstoppet.
nu vil jeg prøve " BigTwinn » ons 29. maj" 's metode ved at tilsætte "Bell Add Opti-SCR Adblue additiv" for at se om det kan rense systemet og herefter vil en resetning klare resten.
vil prøve de lidt billigere metoder først!!
vender tilbage med resultatet!!
mvh. kurtKr