Højtrykspumpe utæt
: man 28. jul 2025 12:27
Hej,
Jeg har konstateret at højtrykspumpen lækker hydraulik-væske, endda ret hurtigt. Det sker ved den store bolt på forsiden af pumpen, se foto.
Kan man bare skrue bolten ud, er der en pakning indenunder? Har nogen et tip til at fikse dette?
Mvh Torben
Jeg har konstateret at højtrykspumpen lækker hydraulik-væske, endda ret hurtigt. Det sker ved den store bolt på forsiden af pumpen, se foto.
Kan man bare skrue bolten ud, er der en pakning indenunder? Har nogen et tip til at fikse dette?
Mvh Torben