Er dette forum ved at uddø

Besvar
Brugeravatar
GBN
Indlæg: 262
Tilmeldt: tirs 30. jan 2018 12:17
Geografisk sted: Fyn
Diagbox: Ja
Version: DIAGBOX 7.83 + 9.91
Kontakt:

Er dette forum ved at uddø

Ulæst indlæg af GBN » man 14. jun 2021 09:52

Der komme jo næsten ingen svar her, og det går alt for langsomt, når man har brug for hjælp hurtigt.
Jeg kan godt se, at det er de samme medlemmer, man trækker på hver gang og det er godt med nogen der har erfaring.
Men er dette forum ved at rykke helt til Facebook?
Det er en skam, for her komme ikke så mange uinteresserede svar som på Facebook.
Venlig hilsen
Gunnar Nielsen

Brugeravatar
Lars4733
Indlæg: 1544
Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
Geografisk sted: 4733 Tappernøje
Diagbox: Ja
Version: 8.55 - 7.62
Kontakt:

Re: Er dette forum ved at uddø

Ulæst indlæg af Lars4733 » man 14. jun 2021 10:16

Jeg vil da klart mene at der her inde er væsentlig mere hjælp at hente på det tilsvarende forum for Peugeot - der kan der gå måneder før der er reaktioner..

Men solen skinner og det er jo ikke alle der sidder parat konstant ;)
Peugeot 307 1.6 2007

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut

SRO
Moderator
Indlæg: 1922
Tilmeldt: søn 19. feb 2017 19:13
Geografisk sted: København
Diagbox: Ja
Kontakt:

Re: Er dette forum ved at uddø

Ulæst indlæg af SRO » man 14. jun 2021 10:50

Med al respekt, så kan lysten til at svare måske hænge lidt sammen med modtagerens ageren på svarene.

Som jeg husker det havde du gennem længere tid en række problemer med din bil, hvor mange svarede og gav råd. Du gav så ikke rigtig nogen respons fordi du ikke havde tid til at lave bilen - hvilket jo er helt fair og ikke noget andre skal blande sig i, men som jeg også husker det var du ikke så villig til at lytte og gik dine egne vegne - også helt fair. Nu efterlyser du så selv hurtigere respons fordi du akut står med et problem.

Ved din seneste udfordring omkring din kobling, er du så begyndt med noget egenkonstruktion som du ikke kan få til at fungere... det kan du måske ikke forvente den store respons på og med tidligere erfaringer omkring din fremgangsmåde, er lysten til at råde og hjælpe måske heller ikke så stor.

- og ja; det er sommer og færre hænger ved PC'en :-)

Brugeravatar
GBN
Indlæg: 262
Tilmeldt: tirs 30. jan 2018 12:17
Geografisk sted: Fyn
Diagbox: Ja
Version: DIAGBOX 7.83 + 9.91
Kontakt:

Re: Er dette forum ved at uddø

Ulæst indlæg af GBN » man 14. jun 2021 12:16

SRO du laver dine egne fortolkninger af mine indlæg. De er helt forkerte. Problemet er ikke min egen konstruktion, for den fungere fint midlertidigt. Problemet er gearskiftet.
Jeg lytter gerne til alle forslag og afprøver dem også, hvis jeg mener at de er relevante.
Det skrevne ord er meget svært at tolke og mange ting kan man derfor tolke forkert.
Venlig hilsen
Gunnar Nielsen

Brugeravatar
mikhan
Moderator
Indlæg: 2393
Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
Geografisk sted: Vestlolland 4913
Diagbox: Ja
Version: V.9.125 + andre

Re: Er dette forum ved at uddø

Ulæst indlæg af mikhan » man 14. jun 2021 17:58

GBN skrev:
man 14. jun 2021 12:16
SRO du laver dine egne fortolkninger af mine indlæg. De er helt forkerte. Problemet er ikke min egen konstruktion, for den fungere fint midlertidigt. Problemet er gearskiftet.
Jeg lytter gerne til alle forslag og afprøver dem også, hvis jeg mener at de er relevante.
Det skrevne ord er meget svært at tolke og mange ting kan man derfor tolke forkert.
Det er netop problemet.. Du LYTTER jo ikke. Det har du selv bevist i 2 af dine tidligere tråde.
Og i netop de 2 tidligere tråde, har du vist fået mere hjælp/svar end "normen" herinde ??

Helt ærligt, så KAN man godt miste lysten til at svare/hjælpe.
mikhan = Mikael Hansen ;)
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.

Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked ;)
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..

Brugeravatar
Carsten S
Site Admin
Indlæg: 1765
Tilmeldt: ons 8. feb 2017 20:33
Geografisk sted: 8653 Them
Diagbox: Ja
Version: 8.xx
Kontakt:

Re: Er dette forum ved at uddø

Ulæst indlæg af Carsten S » man 14. jun 2021 18:03

Når man konsekvent ignorer råd/tips til fejlsøgning, men i stedet selv forsøger at riste styrebokse på bilen ved at sætte +12V på en 5V indgang fordi man "ved bedre", og er elektriker. Så kan jeg slet ikke forstå man spørger.

Det er nok den primære grund til mangel på svar.
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.

Besvar