video biblotek

Kan vi gøre det bedre? Her kan du give dit input.
Besvar
jixxel
Indlæg: 193
Tilmeldt: man 21. maj 2018 07:39
Geografisk sted: Næstved
Diagbox: Ja
Version: 7.62
Kontakt:

video biblotek

Ulæst indlæg af jixxel » lør 7. jul 2018 15:26

først tak for en skøn side og skøn hjælp herinde

jeg tænker kunne man ikke lave et videobibilotek delt op efter modeller og måske kategorier af rep bremser osv , og så kunne vi når vi finder finder en god video af en rep lægge den ind , jeg ved jeg selv bruger videoer meget :-)
og man kunne også selv når man laver en rep og har tid optage den og lægge den ind :-)
jeg ved personligt er det meget lettere for mig end en manual :-) og der er nok andre der har det på samme måde
mig og min CITROËN C5 II (RC_) - 1.6 HDi (RC9HZB) (109Hk) men med 2010 motor nu med lexia, hvis jeg kan finde det på youtube så kan jeg lave det :-). .... jeg overvejede om den kunne give en lyd når der var nye indlæg... men igen så ville jeres telefon larme hele tiden med alle de spørgsmål jeg har :-)

Henrik Lützen
Indlæg: 74
Tilmeldt: tors 2. mar 2017 17:05
Geografisk sted: København K
Diagbox: Ja
Version: 7.62
Kontakt:

Re: video biblotek

Ulæst indlæg af Henrik Lützen » søn 8. jul 2018 09:36

God idé - måske det bare skal lægges under guides?
Daily driver: Citroën Xantia HDi Hydractive II 1999 og Citroën XM V6 Aut, 1996

Renoveringsprojekt: Citroën DS23, 1974
Diagbox/Lexia V 7.62, Hjørring
Mobil: 22 55 88 87

jixxel
Indlæg: 193
Tilmeldt: man 21. maj 2018 07:39
Geografisk sted: Næstved
Diagbox: Ja
Version: 7.62
Kontakt:

Re: video biblotek

Ulæst indlæg af jixxel » søn 8. jul 2018 12:37

det var en mulighed, men tænkte på det sådan at man går ind på den enkelte model , og de så ligger der under , jeg ved jeg selv bruger en del tid på at finde gode videoer som guide når jeg skal lave noget , og så ville det ikke tage mange sekunder lige at paste link ind :-)
mig og min CITROËN C5 II (RC_) - 1.6 HDi (RC9HZB) (109Hk) men med 2010 motor nu med lexia, hvis jeg kan finde det på youtube så kan jeg lave det :-). .... jeg overvejede om den kunne give en lyd når der var nye indlæg... men igen så ville jeres telefon larme hele tiden med alle de spørgsmål jeg har :-)

jixxel
Indlæg: 193
Tilmeldt: man 21. maj 2018 07:39
Geografisk sted: Næstved
Diagbox: Ja
Version: 7.62
Kontakt:

Re: video biblotek

Ulæst indlæg af jixxel » tirs 10. jul 2018 21:32

jeg vil gerne hvis det er oki med admin bruge lidt tid på det ? vil lave en prøve med min egen model , med at lave en mappe der hedder c5 , så undermappe med årgange , og derunder katagorier som bremser , lys , styretøj osv , og bliver det en succes kunne alle jo lægge ind :-)
skal bare vide om det er ok og hvor jeg må oprette mapper ? :-)
mig og min CITROËN C5 II (RC_) - 1.6 HDi (RC9HZB) (109Hk) men med 2010 motor nu med lexia, hvis jeg kan finde det på youtube så kan jeg lave det :-). .... jeg overvejede om den kunne give en lyd når der var nye indlæg... men igen så ville jeres telefon larme hele tiden med alle de spørgsmål jeg har :-)

Brugeravatar
Carsten S
Site Admin
Indlæg: 1765
Tilmeldt: ons 8. feb 2017 20:33
Geografisk sted: 8653 Them
Diagbox: Ja
Version: 8.xx
Kontakt:

Re: video biblotek

Ulæst indlæg af Carsten S » fre 13. jul 2018 07:35

Der har været en video-kategori, men den blev ikke brugt alverden. Den er lagt sammen med guides pt.

Som test kan vi da prøve med et video-punkt under C5 forummet. Jeg vil dog ikke inddele i underkategorier, det bliver alt for uoverskueligt. Det vigtigste er en god overskrift, så emnet nemt kan søges frem.
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.

jixxel
Indlæg: 193
Tilmeldt: man 21. maj 2018 07:39
Geografisk sted: Næstved
Diagbox: Ja
Version: 7.62
Kontakt:

Re: video biblotek

Ulæst indlæg af jixxel » fre 13. jul 2018 21:24

super skønt
jeg begynder at lægge videoer op i morgen :-)
mig og min CITROËN C5 II (RC_) - 1.6 HDi (RC9HZB) (109Hk) men med 2010 motor nu med lexia, hvis jeg kan finde det på youtube så kan jeg lave det :-). .... jeg overvejede om den kunne give en lyd når der var nye indlæg... men igen så ville jeres telefon larme hele tiden med alle de spørgsmål jeg har :-)

Besvar