DIY tester - Black Friday tilbud
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
DIY tester - Black Friday tilbud
Til dem der ønsker adgang til bilens data - samt forskellige funktioner som nulstilling af partikelfilter, udluftning af bremsesystem og test af mange andre ting, findes der forskellige værktøjer på markedet. Den slags er ofte forbundet med køb af et årligt abonnement eller indkøb og opsætning af Diagbox.
Det er ikke alle der hopper på Diagbox - eller finder ud af at anvende det.
Her er måske et alternativ?
Ad flere omgange har jeg set "Kingbolen Elite" anbefalet, søg blot på Youtube.
Er netop nu på Black Friday salg: https://kingbolentool.com/products/king ... d2-scanner
Scroll ned på siden, hvor du kan se en oversigt over hvad denne "OBD-tester" kan.
Et lignende produkt er Topdon Topscan (ligeledes med gode anmeldelser), hvor der dog er abonnement, hvis du ønsker "Pro" eller "Master" udgaven. Kingbolen er med fri "life-time" opdatering, men dækker nok kun til de laver en 2'er, sådan er det jo ofte
Jeg har ikke selv haft lejlighed til at afprøve værktøjet endnu, men vil blot dele muligheden for at spare lidt penge, hvis du går i sådanne indkøbstanker og ikke ved i hvilken retning du skal søge.
Det er ikke alle der hopper på Diagbox - eller finder ud af at anvende det.
Her er måske et alternativ?
Ad flere omgange har jeg set "Kingbolen Elite" anbefalet, søg blot på Youtube.
Er netop nu på Black Friday salg: https://kingbolentool.com/products/king ... d2-scanner
Scroll ned på siden, hvor du kan se en oversigt over hvad denne "OBD-tester" kan.
Et lignende produkt er Topdon Topscan (ligeledes med gode anmeldelser), hvor der dog er abonnement, hvis du ønsker "Pro" eller "Master" udgaven. Kingbolen er med fri "life-time" opdatering, men dækker nok kun til de laver en 2'er, sådan er det jo ofte
Jeg har ikke selv haft lejlighed til at afprøve værktøjet endnu, men vil blot dele muligheden for at spare lidt penge, hvis du går i sådanne indkøbstanker og ikke ved i hvilken retning du skal søge.