Dinitrol eller Pava - og hvor
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Dinitrol eller Pava - og hvor
Med fare for at starte en "religionskrig"...
Rustbeskyttelse - hvad skal man vælge?
Dinitrol eller Pava - og hvorfor?
Nogen der kan anbefale et sted i Kbh. området, hvor man "bør" køre den - og hvorfor lige der?
Det er en lidt ældre bil som ikke før har fået rustbeskyttelse, der skal have den store tur.... og hvilken behandling skal man så vælge?
Dinitrol eller Pava - og hvorfor?
Nogen der kan anbefale et sted i Kbh. området, hvor man "bør" køre den - og hvorfor lige der?
Det er en lidt ældre bil som ikke før har fået rustbeskyttelse, der skal have den store tur.... og hvilken behandling skal man så vælge?
- JensNo
- Geografisk sted: Hønefoss
- Diagbox: Ja
- Version: V5.29
- Kontakt:
Re: Dinitrol eller Pava - og hvor
https://taastrupauto.dk/undervognsbehandling/SRO skrev: ↑lør 27. mar 2021 09:38Med fare for at starte en "religionskrig"...
Dinitrol eller Pava - og hvorfor?![]()
Jeg ved ikke lige om Tåstrup er stedet du skal køre til, det kan Trustpilot sikkert fortælle, men jeg kan anbefale Mercasol og den er i tillæg svært godt lyddæmpende
"I have often noticed that people who believe in a sixth sense is rather weak on the other five"
- Victor Lewis-Smith
Some men see things as they are and ask, ""Why?"" I dream things that never were and ask, ""Why not?""
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- Victor Lewis-Smith
Some men see things as they are and ask, ""Why?"" I dream things that never were and ask, ""Why not?""
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
Re: Dinitrol eller Pava - og hvor
tja af bitter erfaring ville jeg nok som nævnt mercasol dinitrol eller tectyl, jeg har tidligere fået behandlet med pava, ikke at pava er dårlig den er lige så god som de andre, meeeeeeen som gør det selv'er opdager man hurtigt hvor sort man bliver når der skal gøres det mindste på bilen, det sviner ret så meget på tøj og hænder
på min nuværende bil valgte jeg tectyl som er nærsten farveløs så med den (eller tilsvarende andre usorte) kan man stadig rode under bilen uden at ende sort som en n.... (forbudt ord)
på min nuværende bil valgte jeg tectyl som er nærsten farveløs så med den (eller tilsvarende andre usorte) kan man stadig rode under bilen uden at ende sort som en n.... (forbudt ord)
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der