Visa instrumentbord

Besvar
erzin
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons 27. sep 2023 10:38
Kontakt:

Visa instrumentbord

Ulæst indlæg af erzin » ons 27. sep 2023 10:48

Lamperne i instrumentbordet på min Visa 11 RE 1987 er gået. Prøvede at komme ind til dem, men det lykkedes ikke. Nu er det brækket så meget fra hinanden, at jeg ikke kan samle det igen. Hvordan gør man ??? Billedet viser typen af instrumentbordet.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

erzin
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons 27. sep 2023 10:38
Kontakt:

Re: Visa instrumentbord

Ulæst indlæg af erzin » tirs 10. okt 2023 09:30

Efter ½ times kamp fik jeg panelet ud i adskilt tilstand, men intakt. Måden det skal gøres på: Adskil speedometer kabel i motorrum. Udløs klemmer over og under panelet med skruetrækker eller stålblad, gerne med krog, så panelet kan trækkes ud. Træk det så ud for oven og for neden SAMTIDIG, så det ikke går skævt, for så sidder det fast og går fra hinanden. Derefter afmonteres speedometer kabel, der sidder med klemme, og endelig de to multistik, hvortil ledningerne er så korte, at det er svært. Endnu sværere at sætte dem på igen bagefter. Nu er de 4 pærer til panellys skiftet.

Zulus32
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors 9. nov 2023 15:31
Kontakt:

Re: Visa instrumentbord

Ulæst indlæg af Zulus32 » tors 9. nov 2023 15:33

Tak for information
Nursing and pharmacology go hand in hand. The pharmacology examples on https://www.nursingpaper.com/examples/pharmacology/ are a goldmine for understanding medication management in practice. Learning through real cases is awesome!

Besvar