bærearms bøsninger
-
jixxel
- Geografisk sted: Næstved
- Diagbox: Ja
- Version: 7.62
- Kontakt:
bærearms bøsninger
hej alle
lige 2 spørgsmål til jer kloge venner
1 .jeg skal bruge nogle ,bærearms bøsninger skal skiftet i begge sider , jeg tænker er det et helvede at skifte dem ? re eller kan det bedre svare sig at købe 2 nye ? kan se de ikke er så dyre i tyskland :-)
2 mancheten til højre bag affjedring er gået i stykker , ved i om man kan få dem og skifte dem ?
forsat god sommer og nyd solen
hilsen
kim ,anette og vores c5 fra 2005 nummerplade by69748
lige 2 spørgsmål til jer kloge venner
1 .jeg skal bruge nogle ,bærearms bøsninger skal skiftet i begge sider , jeg tænker er det et helvede at skifte dem ? re eller kan det bedre svare sig at købe 2 nye ? kan se de ikke er så dyre i tyskland :-)
2 mancheten til højre bag affjedring er gået i stykker , ved i om man kan få dem og skifte dem ?
forsat god sommer og nyd solen
hilsen
kim ,anette og vores c5 fra 2005 nummerplade by69748
mig og min CITROËN C5 II (RC_) - 1.6 HDi (RC9HZB) (109Hk) men med 2010 motor nu med lexia, hvis jeg kan finde det på youtube så kan jeg lave det :-). .... jeg overvejede om den kunne give en lyd når der var nye indlæg... men igen så ville jeres telefon larme hele tiden med alle de spørgsmål jeg har :-)
- Gribben
- Geografisk sted: Bramming
- Kontakt:
Re: bærearms bøsninger
De er ikke svære at presse i, hvis man bruger en gevindstang til det, eller har adgang til en presse.
Jeg har selv skiftet mine på den førstnævnte måde, men ja, et par nye bærearme er ikke dyre, så det er vel en temperamentssag.
Jeg har selv skiftet mine på den førstnævnte måde, men ja, et par nye bærearme er ikke dyre, så det er vel en temperamentssag.
C4 Spacetourer PureTech130 2018
-
jixxel
- Kontakt:
mange tak for svar

mig og min CITROËN C5 II (RC_) - 1.6 HDi (RC9HZB) (109Hk) men med 2010 motor nu med lexia, hvis jeg kan finde det på youtube så kan jeg lave det :-). .... jeg overvejede om den kunne give en lyd når der var nye indlæg... men igen så ville jeres telefon larme hele tiden med alle de spørgsmål jeg har :-)
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
de er så billige at det snart ikke kan svare sig kun at skifte bøsninger, og husker jeg ret er der også en ny bærekugle med nye arme, du kan fint skifte manchetter, men det er lidt et helvede med det der skal adskilles, hvis de de "bare" er revnede men ellers nogenlunde hele ville jeg købe en rulle vulkaniseringstape (en vinyl tapen du nemt kan forme som bælgene, og som er meget fleksibel) og vikle det om så de er hele igen
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
-
jixxel
- Kontakt:
tak vil prøve tapen