bremse system fejl
-
jixxel
- Geografisk sted: Næstved
- Diagbox: Ja
- Version: 7.62
- Kontakt:
bremse system fejl
hejsa
det går godt med min nye brugte c5
i morges da jeg skulle køre kom den efter få meter med 3 bib og den røde bremselampe med udråbstegn lyser og stoplampen lyser og prøvet at at slukke bil og efter 10 min sætte tændning på så kommer fej igen , jeg skal kikke på det når jeg kommer hjem , bremselys virker normalt , men jeg mistænker lidt håndbremse ikke slipper helt da der ikke er modstand de første 5 cm jeg trækker den .
kan det være det ? eller er der nogle der har nogle forslag :-)
på forhånd tak
mvh
kim petersen
det går godt med min nye brugte c5
i morges da jeg skulle køre kom den efter få meter med 3 bib og den røde bremselampe med udråbstegn lyser og stoplampen lyser og prøvet at at slukke bil og efter 10 min sætte tændning på så kommer fej igen , jeg skal kikke på det når jeg kommer hjem , bremselys virker normalt , men jeg mistænker lidt håndbremse ikke slipper helt da der ikke er modstand de første 5 cm jeg trækker den .
kan det være det ? eller er der nogle der har nogle forslag :-)
på forhånd tak
mvh
kim petersen
mig og min CITROËN C5 II (RC_) - 1.6 HDi (RC9HZB) (109Hk) men med 2010 motor nu med lexia, hvis jeg kan finde det på youtube så kan jeg lave det :-). .... jeg overvejede om den kunne give en lyd når der var nye indlæg... men igen så ville jeres telefon larme hele tiden med alle de spørgsmål jeg har :-)
-
Lars4733
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: bremse system fejl
Det lyder meget godt som den "fejl" der kommer hvis håndbremsen ikke er sluppet når man kører.. men prøv at sætte en Lexia tester på, så burde du kunne få et bedre overblik over hvad fejlen drejer sig om..
- Carsten S
- Site Admin
- Geografisk sted: 8653 Them
- Version: 8.xx
- Kontakt:
Se også efter bremsevæske niveau.
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
-
jixxel
- Kontakt:
Den havde brugt bremsevæske. Tak for hjælpen
mig og min CITROËN C5 II (RC_) - 1.6 HDi (RC9HZB) (109Hk) men med 2010 motor nu med lexia, hvis jeg kan finde det på youtube så kan jeg lave det :-). .... jeg overvejede om den kunne give en lyd når der var nye indlæg... men igen så ville jeres telefon larme hele tiden med alle de spørgsmål jeg har :-)
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
så er det snart tid til skift af klodser, bremsevæske forbruges ikke, men standen synker i takt med at skiver og klodser slides, nu har du vel ikke efterfyldt en hel masse bremsvæske så det står ovenud af systemet når der skal laves bremser, i så fald så får tappet noget af inden du laver det
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
-
jixxel
- Kontakt:
jeg laver nok bremser i næste ude ,og skal huske at tage lidt væske af :-)