Side rude C5 V6
- tommi.hansen
- Geografisk sted: Hadsten
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
Side rude C5 V6
Hej
Jeg har en defekt side rude i venstre bagdør på min C5 stc
Det ser ud som om at der sidder en holder som kører ruden op og ned eller den skrue eller hvad der nu sidder og holder den rude
Er der en løsning på det ???
Jeg har en defekt side rude i venstre bagdør på min C5 stc
Det ser ud som om at der sidder en holder som kører ruden op og ned eller den skrue eller hvad der nu sidder og holder den rude
Er der en løsning på det ???
Tidligere Citroën C5 V6 årg 2002
Nu Citroën C5 2,0 hdi årg 2008
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
Re: Side rude C5 V6
der er en løsning på alting, men hvad er det din rude ikke kan ?? defekt er en lille smule bredt at svare på, det kan jo være alt fra den ikke kan åbne/lukke eller er revnet eller er ??????
mange fejl på en gammel bil skyldes at de skinner ruden kører i er blevet knastørre og hårde, så klemmer de så meget om ruden at rudetrækket giver op (men der fåes rep. sæt på nettet) eller man giver bare de føringer ruden kører i en ordentlig gan silikone eller WD40 transperent ned langs rudekanterne, og så hjælper man rudetrækket med hænderne op/ned nogle gange
ruden sidder fast i trækket med en clips og holder i et hul i ruden nede i døren

mange fejl på en gammel bil skyldes at de skinner ruden kører i er blevet knastørre og hårde, så klemmer de så meget om ruden at rudetrækket giver op (men der fåes rep. sæt på nettet) eller man giver bare de føringer ruden kører i en ordentlig gan silikone eller WD40 transperent ned langs rudekanterne, og så hjælper man rudetrækket med hænderne op/ned nogle gange
ruden sidder fast i trækket med en clips og holder i et hul i ruden nede i døren

C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
- tommi.hansen
- Geografisk sted: Hadsten
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
Re: Side rude C5 V6
Det er den bette clips jeg mangler nr7
Rude og op/ned kører den fint motor virker også
Rude og op/ned kører den fint motor virker også
Tidligere Citroën C5 V6 årg 2002