hydraulik
-
lovano
- Kontakt:
hydraulik
Jeg fik skiftet til vinterdæk hos thansen, og der er gået kuk i hydraulikken, nok fordi drengene der skiftede rev og flåede i opklodsningen og bilen, da de ikke kunne få bilen fri, fordi den havde sænket sig og de kendte ikke til systemet.
Jeg har forsøgt nogle gange manuelt at køre helt op og ned og på den måde fået den til at stå i neutral et stykke tid, men problemet kommer igen, hvor den låser sig i højeste position.
Er der nogen der ved om man selv kan nulstille systemet på en eller anden måde?
Jeg har forsøgt nogle gange manuelt at køre helt op og ned og på den måde fået den til at stå i neutral et stykke tid, men problemet kommer igen, hvor den låser sig i højeste position.
Er der nogen der ved om man selv kan nulstille systemet på en eller anden måde?
-
lovano
- Kontakt:
Re: hydraulik
Det kunne også være rart med et forslag til et godt sted at få repareret hydraulikken i eller omkring Roskilde.
-
John59
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
-
cit-rotti
- Geografisk sted: Deutschland Würzburg
- Diagbox: Ja
- Version: 9.222+ ältere
- Kontakt:
Re: hydraulik
A Citroen with LDS hydraulics may only be raised and lowered in the highest driving position, otherwise considerable problems can occur because the control system will otherwise go crazy and the LDS reservoir may burst. LDS may have escaped from the tank and caused damage. If LDS is then missing, refilling usually does not help - the pump requires a small overpressure of 0.5 bar for suction and an adjustment of the LDS level with the diagnostic tool.
The fault description is too vague to make any concrete suggestions.
Greetings Wolfgang
The fault description is too vague to make any concrete suggestions.
Greetings Wolfgang