fejlkode 040A fejl i olie måler ?

Besvar
motorguzzi1000
Kontakt:

fejlkode 040A fejl i olie måler ?

Ulæst indlæg af motorguzzi1000 » man 2. okt 2023 11:33

hej vil høre om der nogen som kan oplyse hvilken fejl kode dette er og hvorfor jeg ikke kan slette dette fejl 040A , er dette motorolie ? er ny serviceret på motoren med alt olie og filter ,

spørgsmål to fejl kode P1583 additiv under kritiske tærskel .er på fyldt nyt ulyse væske på beholder efter der kom fejl og motoren gik i fejl sikkert tilstand kunne kun køre 30km i timen , kan ikke slette denne besked om at de er for lav væske tilstand i beholderen . er kommet ud af fejl sikkert tilstand , kan godt køre igen ,

spørgsmål 3 kan ikke slette service lampen i skriveboret , har prøvet manuelt og med testeren ( iCarsoft CR MAX )

har den fornemmelse af at en fejl kan frembringe flere fejl ,kan det være at denne tester ikke kan gå ind i BSI området og slette den fejl med ulyse væske, kan ikke finde måden jeg opdater BSI at der er kommet nyt væske på.

har være mekanikker i 40 år , er der en tekniker på Citron som vil skrive hvad jeg gør forkert .eller testeren CRmax ikke bruges ,er ny købt 3500kr
mvh Laust Petersen.

SRO
Moderator
Geografisk sted: København
Diagbox: Nej
Kontakt:

Re: fejlkode 040A fejl i olie måler ?

Ulæst indlæg af SRO » fre 6. okt 2023 11:50

https://frenchcarforum.co.uk/forum/view ... hp?t=75447

Du kan erhverve en Diagbox tester for omkring kr. 1000,- (kina klon af org. tester). Se evt. separat afsnit herinde omkring den slags.

Servicelampe: Hvordan har du forsøgt at nulstille den manuelt?

Besvar