Klonk lyd i venstre side.
: tirs 19. aug 2025 09:13
Når fjederbenet får en påvirkning siger det klonk.
Der er skiftet, trækaksler, stabilisator arme, fjederben, kugler, hele styretøjet er tjekket igennem. Alligevel når jeg kører over et blød bump, kloaekdæksel kommer den klonk lyd. Er der andre der har stået i samme situation ? Og fundet den gemte lyd ? Den er ikke kabinær, men uden for.
Jeg har prøvet at lime inderskærme fast, fiksere luftfilterkasse, de to elektronik bokse der sidder op ad batteriet. Intet hjælper


Der er skiftet, trækaksler, stabilisator arme, fjederben, kugler, hele styretøjet er tjekket igennem. Alligevel når jeg kører over et blød bump, kloaekdæksel kommer den klonk lyd. Er der andre der har stået i samme situation ? Og fundet den gemte lyd ? Den er ikke kabinær, men uden for.
Jeg har prøvet at lime inderskærme fast, fiksere luftfilterkasse, de to elektronik bokse der sidder op ad batteriet. Intet hjælper