C4 2006 anti-thef fault nu helt død
-
Per999
- Kontakt:
C4 2006 anti-thef fault nu helt død
Hej
har nu i en måneds tid fået beskeden anti-thef fault i displayet på min C4 årgang 2006 1,6I benzin ca. hvert 5-6 gang bilen skulle startes men den har startet uden problemer lige til nu. den kom med beskeden i det tændingen var sat til også da jeg drejede nøglen de sidste stykke gik alt strømmen på bilen, jeg har prøvet at tage strømmen fra batteriet i 10 min og sat den til igen men stadigvæk ingen strøm, jeg har aldrig rodet med start spærre men kunne det være den der er aktiveret og i så fald hvordan nulstiller man den?
har nu i en måneds tid fået beskeden anti-thef fault i displayet på min C4 årgang 2006 1,6I benzin ca. hvert 5-6 gang bilen skulle startes men den har startet uden problemer lige til nu. den kom med beskeden i det tændingen var sat til også da jeg drejede nøglen de sidste stykke gik alt strømmen på bilen, jeg har prøvet at tage strømmen fra batteriet i 10 min og sat den til igen men stadigvæk ingen strøm, jeg har aldrig rodet med start spærre men kunne det være den der er aktiveret og i så fald hvordan nulstiller man den?
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Re: C4 2006 anti-thef fault nu helt død
Hvor høj er spændingen på batteriet, uden forbrug?
Hvad sker der med spændingen, målt på batteriet, når du drejer nøglen til start?
Hvad sker der med spændingen, målt på batteriet, når du drejer nøglen til start?
-
Per999
- Kontakt:
Det viste sig så det batteriet der er dødt, har ikke prøvet det før, at det klapper helt sammen og der slet ikke er noget strøm, så må se hvad der er åbent i morgen, så jeg kan få et nyt batteri.
Det med anti-thef fault vil jeg så prøve at købe en ny nøgle og se om ikke det kan løse display beskeden, da det nok bare var et tilfælde at batteriet klappede sammen i samme sekund jeg forsøgte at starte bilen
Det med anti-thef fault vil jeg så prøve at købe en ny nøgle og se om ikke det kan løse display beskeden, da det nok bare var et tilfælde at batteriet klappede sammen i samme sekund jeg forsøgte at starte bilen
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Hvis du køber en ny nøgle, skal den kodes til bilen - ellers får du med sikkerhed fejl på "anti-theft", men mon ikke tingene løser sig, når du får frisk power til alle bilens elektriske systemer?
Husk at lade batteriet helt op inden ibrugtagning.
Husk at lade batteriet helt op inden ibrugtagning.