Citroën Update og USB
-
JensR
- Kontakt:
Citroën Update og USB
Vil lave en opdatering af Kartografi (15.0.0-r0) og Touchskærmens software (44.07.05.22_NAC-r0) ved hjælp af Citroën Update, som jeg har downloadet til min PC og installeret.
Jeg vælger så de de to opdateringer, som programmet har fortalt mig skal over på en USB.
Downloader opdateringerne og starter så download (med min USB i drev F:\) og får så at vide "Det er ikke muligt at vælge et USB flashdrive til download".
Det giver da ikke rigtig mening?
Nogen gode idéer?
Bilen er C4 1,2 Puretech 2023, jeg bruger Windows 11 og USB-stikket er formateret som exFAT.
Jeg vælger så de de to opdateringer, som programmet har fortalt mig skal over på en USB.
Downloader opdateringerne og starter så download (med min USB i drev F:\) og får så at vide "Det er ikke muligt at vælge et USB flashdrive til download".
Det giver da ikke rigtig mening?
Nogen gode idéer?
Bilen er C4 1,2 Puretech 2023, jeg bruger Windows 11 og USB-stikket er formateret som exFAT.
-
Jni09
- Kontakt:
Re: Citroën Update og USB
Til at starte med skal det gemmes på computeren. Bare på skrivebordet. Det er fint nok. Når den så har hentet det så beder den dig om at vælge en usb nøgle og så bliver det lagt over. Så der er ligesom to steps.
-
Søs
- Kontakt:
Jeg er nået dertil, hvor programmet på vores pc siger, at USB nøglen er klar til at sætte i bilen og vi skal bare følge instrukserne på skærmen i bilen, men der sker intet nyt på skærmen. Den opfører sig som om den overhovedet ikke har opdaget der sidder noget i USB stikket.
Er der mere end ét USB stik i bilen? Altså kan det være et forkert stik jeg bruger? Jeg bruger det der sidder under slærmen/foran gear vælgeren og kan bare ikke rigtig finde andre
Det er en puretech fra 2021.
Er der mere end ét USB stik i bilen? Altså kan det være et forkert stik jeg bruger? Jeg bruger det der sidder under slærmen/foran gear vælgeren og kan bare ikke rigtig finde andre
Det er en puretech fra 2021.
- JensNo
- Geografisk sted: Hønefoss
- Diagbox: Ja
- Version: V5.29
- Kontakt:
I første omgang kan du prøve og formatere usb nøglen til Fat 32.
Det kan være at usb nøglen er for stor i forhold til de downloadede programmer, lad os sige at programmerne fylder 25 gbit hvor du så må du bruge en 32 gbit usb nøgle og ikke større.
Det kan være at usb nøglen er for stor i forhold til de downloadede programmer, lad os sige at programmerne fylder 25 gbit hvor du så må du bruge en 32 gbit usb nøgle og ikke større.
"I have often noticed that people who believe in a sixth sense is rather weak on the other five"
- Victor Lewis-Smith
Some men see things as they are and ask, ""Why?"" I dream things that never were and ask, ""Why not?""
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- Victor Lewis-Smith
Some men see things as they are and ask, ""Why?"" I dream things that never were and ask, ""Why not?""
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- johnny.drejer
- Kontakt:
Husk du skal bruge det lille usb c stik til venstre hvis du vil i kontakt med bilen. Det"store" USB stik der sidder til højre er kun til opladning.