C4GP Gearkassetype - hvor ser jeg det?
-
bikeryamaha
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Kontakt:
C4GP Gearkassetype - hvor ser jeg det?
Hej. Jeg er blevet lidt glad for at lege med C4'ere. Har netop anskaffet en 07' Grand Picasso 2.0i 7S automatic. Jeg har flere fejl på vognen. Diagbox siger fejl på CAN (indsprøjtning) og gearkasse. Vognen ville indledningsvis godt skifte gear og tage gassen. Pludselig vi den ikke reagere på speederen, og gearkassen vil ikke begynde at koble til.....
Hvor kan jeg se hvilken nøjagtige gearkassetype der er monteret. Jeg er vidende om de har et typenummer, men på trods af at jeg har afmonteret batteriboksen, så kan jeg ikke se typeskilt nogen steder. Er der et kvikt medlem der kan guide mig.
Vogn:
VF7UARFJF451227066
Hvor kan jeg se hvilken nøjagtige gearkassetype der er monteret. Jeg er vidende om de har et typenummer, men på trods af at jeg har afmonteret batteriboksen, så kan jeg ikke se typeskilt nogen steder. Er der et kvikt medlem der kan guide mig.
Vogn:
VF7UARFJF451227066
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
-
bikeryamaha
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Kontakt:
Re: C4GP Gearkassetype - hvor ser jeg det?
Jeg har fundet løsningen. Af med inderskærmen i venstre skærmkasse, og så sidder identifikation på gavlen af gearkassen: '20TS31' - så skal jeg måske forsøge at finde en sådan.....
:-)
:-)
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
-
GertH
- Geografisk sted: Sydsjælland 4733 Tappernøje
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Re: C4GP Gearkassetype - hvor ser jeg det?
Jeg ville nok tage det den anden vej rundt og få motor/speeder/følere til at fungere og så se om ikke gearkasse er ok igen.