2015 C4 Cactus ryster
-
Jucehe
- Kontakt:
2015 C4 Cactus ryster
Ved 130 km/t ryster bilen, kørte på værksted, de afbalancerede alle 4 hjul og byttede rundt på for og bag.
Dækkende er 3 år gamle Kleber vinterdæk, under 130, ingen problemer, har prøvet at sætte hastigheden op, det blev kun værre.
Bilen har kørt 108.000 km, man. Gear
Dækkende er 3 år gamle Kleber vinterdæk, under 130, ingen problemer, har prøvet at sætte hastigheden op, det blev kun værre.
Bilen har kørt 108.000 km, man. Gear
-
pug407aut
- Geografisk sted: Aalborg
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
Re: 2015 C4 Cactus ryster
Nu skal Kleber ikke have skyld for at være runde, og her vil en afbalancering ikke hjælpe, her kan en optimering af dæk og fælg gøre underværker, medmindre de er gået i kassen.
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 732.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, Lexia tester
Mekaniker og dæk montør (vulkanisør) af alle typer dæk til daglig
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, Lexia tester
Mekaniker og dæk montør (vulkanisør) af alle typer dæk til daglig
-
PRW
- Kontakt:
Re: 2015 C4 Cactus ryster
Min gjorde præcis det samme da jeg fik 4 nye Michelin Alpin 6 på her for en uges tid siden..
Kørte tilbage til værkstedet hvor de afbalancerede dem igen, de hjalp en del. Der efter tjekkede jeg dæktryk, har 2,5 for og 2,4 bag. Det 0,2 højre end hvad det står i døren. Dette gør en stor forskeld. Bilen virker mere stabil og knap så blød at køre i.
Den ryster stadigvæk en lille bitte smule, men tænker det pga. vinterdæk og det så lidt at det ikke gør mig noget.
Kørte tilbage til værkstedet hvor de afbalancerede dem igen, de hjalp en del. Der efter tjekkede jeg dæktryk, har 2,5 for og 2,4 bag. Det 0,2 højre end hvad det står i døren. Dette gør en stor forskeld. Bilen virker mere stabil og knap så blød at køre i.
Den ryster stadigvæk en lille bitte smule, men tænker det pga. vinterdæk og det så lidt at det ikke gør mig noget.
CITROEN C4 CACTUS PURETECH 82 S&S ETG FEEL. 2015