Ny keyless nøgle til Grand Picasso fra 2014?
-
Saltor
- Kontakt:
Ny keyless nøgle til Grand Picasso fra 2014?
Hej med jer
Jeg har mistet min ene keyless nøgle til min Grand Picasso fra 2014. Har lige fået pris på en ny fra forhandleren - og det er jo en helt vanvittig pris.
Jeg vil derfor høre, om der skulle være nogen, der kender til andre steder, der kan hjælpe med at lave/kode en ny keyless nøgle, et sted på Sjælland?
Alternativt kan jeg selv bestille en nøgle via Aliexpress, som formentlig kunne vil bruges - så er det blot kodningen, der skal til. Men køber gerne en komplet nøgle i DK
Anyone?
Jeg har mistet min ene keyless nøgle til min Grand Picasso fra 2014. Har lige fået pris på en ny fra forhandleren - og det er jo en helt vanvittig pris.
Jeg vil derfor høre, om der skulle være nogen, der kender til andre steder, der kan hjælpe med at lave/kode en ny keyless nøgle, et sted på Sjælland?
Alternativt kan jeg selv bestille en nøgle via Aliexpress, som formentlig kunne vil bruges - så er det blot kodningen, der skal til. Men køber gerne en komplet nøgle i DK
Anyone?
-
Jakob P
- Kontakt:
Re: Ny keyless nøgle til Grand Picasso fra 2014?
Prøv at ring til et par andre forhandlere, prisen på både nøgle og kodning kan sagtens variere en del.
-
Saltor
- Kontakt:
Så fik jeg selve nøglen. Nu mangler jeg kun en venlig sjæl med Diagbox/Lexia, der kan hjælpe mig med at indkode den i bilen 
Er der nogen på Midt/Sydsjælland, der har lyst til at give det et skud?
Er der nogen på Midt/Sydsjælland, der har lyst til at give det et skud?
- mikhan
- Moderator
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Husk at få nøgle/startspærre koden, ellers kan en ny nøgle ikke kodes.
Købes hos Citroen. Jeg gav ca 120 kr. ( Du skal have din reg. attest med som dokumentation på at bilen er din)
Ps!!! Har modtaget og besvare din mail lidt senere.
Mvh Mikael
Købes hos Citroen. Jeg gav ca 120 kr. ( Du skal have din reg. attest med som dokumentation på at bilen er din)
Ps!!! Har modtaget og besvare din mail lidt senere.
Mvh Mikael
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl)
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl)
-
Saltor
- Kontakt:
Lige en opdatering - hvis andre skulle være ligeså uheldige at miste sin ene keyless-nøgle.
Ved hjælp af link fra mikhan herinde, fik jeg bestilt et odb-kabel, rev. C, fra UK (levering ca. 10 dage). Min smart/keyless nøgle købte jeg via AliExpress til 140-160 kr. (den er 100% magen til min originale nøgle, både i kvalitet, udseende og vægt).
Mit faste Citroen-værksted var flinke at give mig koden til startspærren gratis. Denne skal bruges inde i Diagbox.
Så nu har jeg via Diagbox v. 7.83 fået programmeret min ekstra nøgle - såvel keylessfunktionen som fjernbetjeningsdelen til centrallåsen virker på den nye nøgle. Og en ekstra bonus er, at den forsvundne nøgle nu ikke virker længere, da den ikke blev re-programmeret med.
Ved hjælp af link fra mikhan herinde, fik jeg bestilt et odb-kabel, rev. C, fra UK (levering ca. 10 dage). Min smart/keyless nøgle købte jeg via AliExpress til 140-160 kr. (den er 100% magen til min originale nøgle, både i kvalitet, udseende og vægt).
Mit faste Citroen-værksted var flinke at give mig koden til startspærren gratis. Denne skal bruges inde i Diagbox.
Så nu har jeg via Diagbox v. 7.83 fået programmeret min ekstra nøgle - såvel keylessfunktionen som fjernbetjeningsdelen til centrallåsen virker på den nye nøgle. Og en ekstra bonus er, at den forsvundne nøgle nu ikke virker længere, da den ikke blev re-programmeret med.