Er det en ekstra menu jeg har fundet??

Besvar
sven.nielsen
Indlæg: 9
Tilmeldt: tors 12. jul 2018 19:42
Kontakt:

Er det en ekstra menu jeg har fundet??

Ulæst indlæg af sven.nielsen » tors 10. okt 2019 22:16

Er det en ekstra menu jeg har fundet eller er det bare mig der bagefter :think:
Jeg har lavet en lille optagelse af mit fund:
https://www.youtube.com/watch?v=hVJ_TdcPpSM

Ved en tilfældighed kom jeg til at tappe 3 gange på skærmen og så kom den her menu.

Brugeravatar
posh
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 08:03
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: Er det en ekstra menu jeg har fundet??

Ulæst indlæg af posh » fre 11. okt 2019 08:52

det har intet med din radio at gøre, det er som beskrevet udskiftning til en android radio/gps, det må være en tilfældighed du har ramt det link
det err typisk sådan en radio man kan slkifte til når man gerne vil have feks. dab+ (har selv gjort det)
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D


de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

sven.nielsen
Indlæg: 9
Tilmeldt: tors 12. jul 2018 19:42
Kontakt:

Re: Er det en ekstra menu jeg har fundet??

Ulæst indlæg af sven.nielsen » lør 12. okt 2019 14:27

posh skrev:
fre 11. okt 2019 08:52
det har intet med din radio at gøre, det er som beskrevet udskiftning til en android radio/gps, det må være en tilfældighed du har ramt det link
det err typisk sådan en radio man kan slkifte til når man gerne vil have feks. dab+ (har selv gjort det)
Det er den original monteret radio i min C4 model 2018..
Jeg har selv optaget videoen

Psdnmk
Indlæg: 97
Tilmeldt: søn 5. mar 2017 21:10
Kontakt:

Re: Er det en ekstra menu jeg har fundet??

Ulæst indlæg af Psdnmk » ons 30. okt 2019 21:19

Det ligner lidt en slags service/diagnostic menu du kommer ind i. Måske kan du ændre noget vedr dit Apple CarPlay, men husk selvfølgelig at være lidt forsigtig, hvis det er en menu der mest er tænkt til udviklere osv :handgestures-thumbupright:

Besvar