Comming home C4 fra 2017

Besvar
Dennis
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons 8. aug 2018 13:37
Diagbox: Nej
Kontakt:

Comming home C4 fra 2017

Ulæst indlæg af Dennis » fre 7. sep 2018 13:32

Hej

Nogen der har erfaring med Comming home på en Citroen C4 fra 2017?
Med Venlig Hilsen

Dennis Nielsen

Brugeravatar
posh
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 08:03
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: Comming home C4 fra 2017

Ulæst indlæg af posh » fre 7. sep 2018 17:04

Jeg aner ikke hvad du mener med spørgsmålet, er det coming home med at lyset er sat til først at slukke når man har fundet gadedøren, eller er det fuktionen der tænder lyset på bilen i mørke så man kan finde den, i hvert fald kan begge dele jo stilles i menuen
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D


de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

Dennis
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons 8. aug 2018 13:37
Diagbox: Nej
Kontakt:

Re: Comming home C4 fra 2017

Ulæst indlæg af Dennis » man 10. sep 2018 12:58

Nej der kan jeg godt forstå, det var lidt manglefuldt det jeg skrev. :)
Men ja det er lyset når du har låst og går fra bilen, skulle det gerne blive ved med at være tændt et styk tid. Jeg ved det findes på bilen, men syns bare ikke det virker som i min gamle DS3.
Det skal siges min C4 er uden regnsensor, det skulle vidst også have noget og sige efter jeg har hørt. :)
Med Venlig Hilsen

Dennis Nielsen

Brugeravatar
posh
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 08:03
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: Comming home C4 fra 2017

Ulæst indlæg af posh » man 10. sep 2018 14:40

hvis det er på din model, så er det i menuen hvor du kan indstille tiden eller slukke funktionen, men er der ikke regnsensor er der nok heller ikke lyssensor (den der automatisk skifter mellem kørelys og nær/baglys afhængigt af lyset i omgivelserne, og den mangler så nok også auto funktionen på tænd/sluk knappen)
du kan se hvordan på side 102 i din instruktionsbog når det ikke er automatisk
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D


de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

Jakob P
Indlæg: 44
Tilmeldt: tirs 13. feb 2018 19:50
Kontakt:

Re: Comming home C4 fra 2017

Ulæst indlæg af Jakob P » tirs 11. sep 2018 18:16

Hvis bilen ikke har automatisk lysstyring, så blink en enkelt gang med det lange lys lige efter så har drejet nøglen så tænder comminghome lyset, sådan virkede det ihverfald på den sidste jeg havde uden automatisk lysstyring.
Har bilen automatisk lysstyring skal lyskontakten stå på auto.

Besvar