abs eps fejl periodisk
-
pavend2@gmail.com
- Geografisk sted: store heddinge
- Diagbox: Ja
- Version: 7,2
- Kontakt:
Re: abs eps fejl periodisk
jeg har ikke fundet fejlen men jeg lavede en reset af motorens ecu med testeren hvor den skal være under 30 grader varm sluk for ac og strømforbrug skulle stå i tomgang til kølerblæser starter og slukker igen gas op til 5000omdr slip gassen og lad den gå i tomgang og efter jeg gjorde det har den kørt super uden fejl bib og tændte alarm lamper om det er tilfældigt eller hvad ved jeg ikke med flere dage uden et enkelt bib det lykken
Gs bx cx xm nu c4 grand Picasso 2,0 med al4 aut gear og luft affjedring
-
NHNielsen
- Kontakt:
-
pavend2@gmail.com
- Geografisk sted: store heddinge
- Version: 7,2
- Kontakt:
jeg har stadig ikke fundet fejlen men jeg prøvede at lave et reset af motorens cpu med diagbox den skuller være under 30 grader varm sluk for ac og andet der bruger strøm start og lade den stå i tomgang til køler blæseren starter og når den slukker ska man gasse op til 5000mdr slippe speederen og lade den falde til ro i tomgang slut om det er tilfældigt eller hvad ved jeg ikke men den har nu kørt 3 dage uden fejl
Gs bx cx xm nu c4 grand Picasso 2,0 med al4 aut gear og luft affjedring
- JensNo
- Geografisk sted: Hønefoss
- Version: V5.29
- Kontakt:
Nogle gange er der ting man ikke skal forstå, men bare acceptere
Fungerer ABS'en som den skal?
Fungerer ABS'en som den skal?
"I have often noticed that people who believe in a sixth sense is rather weak on the other five"
- Victor Lewis-Smith
Some men see things as they are and ask, ""Why?"" I dream things that never were and ask, ""Why not?""
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- Victor Lewis-Smith
Some men see things as they are and ask, ""Why?"" I dream things that never were and ask, ""Why not?""
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech