Citroën motor
-
Mikkelheede
- Kontakt:
Citroën motor
Jeg har en Citroen Grand C4 SpaceTourer 1,2 PureTech. Den er fra 2020 og kørt ca.80.000 km
Hej Igen.
Jeg skrev herind for 2 måneder siden ca. fordi min bil viste fejl på motor.
Min bil har været på værksted og fået lavet den fejl på motoren, som den viste. Oliefilteret var stoppet til og jeg vil skiftet tandlemmen. Dette er ca. 1 måned siden jeg fik ordnet dette.
Nu oplever jeg så igen at bilen, bruger 2-3 sekunder(nogen gange) på at starte når jeg trykker på start knappen)
Den siger lidt ligesom en bil om vinteren(hoster/hakker).
Hvad kan det nu være ????
Hej Igen.
Jeg skrev herind for 2 måneder siden ca. fordi min bil viste fejl på motor.
Min bil har været på værksted og fået lavet den fejl på motoren, som den viste. Oliefilteret var stoppet til og jeg vil skiftet tandlemmen. Dette er ca. 1 måned siden jeg fik ordnet dette.
Nu oplever jeg så igen at bilen, bruger 2-3 sekunder(nogen gange) på at starte når jeg trykker på start knappen)
Den siger lidt ligesom en bil om vinteren(hoster/hakker).
Hvad kan det nu være ????
-
John59
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
-
KGP2006
- Kontakt:
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
Re: Citroën motor
Der er mange muligheder og generelt er Diagbox vejen frem. Det er samme software som anvendes på aut. værksted, dog med begrænsninger.... men du kan udlæse ting som du ikke kan med en generel OBD tester.
For mange kan denne løsning virke lidt uoverskuelig.
Du kan også overveje noget ala dette: https://kingbolentool.com/products/king ... d2-scanner
Jeg har for nylig købt netop den OBD tester til brug på ikke-franske biler - og det ser lovende ud.
Anvendes sammen med mobiltelefonen og er lige til at gå til.
Om den lige kan det du søger, ved jeg naturligvis ikke.
For mange kan denne løsning virke lidt uoverskuelig.
Du kan også overveje noget ala dette: https://kingbolentool.com/products/king ... d2-scanner
Jeg har for nylig købt netop den OBD tester til brug på ikke-franske biler - og det ser lovende ud.
Anvendes sammen med mobiltelefonen og er lige til at gå til.
Om den lige kan det du søger, ved jeg naturligvis ikke.