Viskere foran virker pludselig ikke Emnet er løst
-
Kaa1orm
- Kontakt:
Viskere foran virker pludselig ikke
Hej begge mine viskere er pludselig holdt op med at virke?
Jeg har tjekket sikringen, og den er fin og og de andre ting til armen ved rattet virker også stadigvæk.
Har i nogle bud på hvad der kan være galt?
Jeg syntes det vil være mærkeligt hvis begge motorer er stået af samtidig.
Vh.
Martin
Jeg har tjekket sikringen, og den er fin og og de andre ting til armen ved rattet virker også stadigvæk.
Vh.
Martin
-
Lars4733
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
-
Kaa1orm
- Kontakt:
Re: Viskere foran virker pludselig ikke
Når jeg søger på viskermotor til min model, så finder den både en til højre og en til venstre.
-
Kaa1orm
- Kontakt:
Kaa1orm skrev: ↑tors 11. nov 2021 15:08Hej jeg har en grand Picasso fra 07 og begge mine viskere er pludselig holdt op med at virke?
Vh.
Martin
-
Kaa1orm
- Kontakt:
Sorry jeg glemte at skrive det er en C4 Grand Picasso fra 2007
-
Lars4733
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Jeg kan godt se der ser ud til at være 2 motorer på din bil
Er det på alle trin at de ikke virker? Der kan jo være sket noget i selve armen som gør at funktionen til viskeren er gået i stykker.
Jeg mener at have hørt om folk der får skilt det ad og renset godt igennem med kontaktrens og samlet igen - dog skal du jo være meget varsom hvis du skiller det ad mht airbag osv - rattet skal vist af for at få modulet ud
Så strømmen skal tages fra inden du arbejder med det.
Er det på alle trin at de ikke virker? Der kan jo være sket noget i selve armen som gør at funktionen til viskeren er gået i stykker.
Jeg mener at have hørt om folk der får skilt det ad og renset godt igennem med kontaktrens og samlet igen - dog skal du jo være meget varsom hvis du skiller det ad mht airbag osv - rattet skal vist af for at få modulet ud
Så strømmen skal tages fra inden du arbejder med det.
-
Kaa1orm
- Kontakt:
Jeg har prøvet at rense armen nu og tjekket alle sikringer, målt strømmen ud til motorerne. Skiftet motor. Stadig intet virker
-
Jens P
- Kontakt:
Hej Kaa! orm
Vil gerne høre om du fik løst problemet med dine sprinklere?
Mine sprinklere er nemlig lige døde, c4 grand Picasso, har tjekket pumpemotor, den er ok, har prøvet at skifte visker kontakten ved rattet med en en ny, det gav heller ikke noget resultat, så der må være en styring/sikring/ relæ et sted, som jeg ikke umiddelbart kan finde, det er en årgang 2009.
Jeg er modtagelig for alle former for svar
Med venlig hilsen
Jens P
Vil gerne høre om du fik løst problemet med dine sprinklere?
Mine sprinklere er nemlig lige døde, c4 grand Picasso, har tjekket pumpemotor, den er ok, har prøvet at skifte visker kontakten ved rattet med en en ny, det gav heller ikke noget resultat, så der må være en styring/sikring/ relæ et sted, som jeg ikke umiddelbart kan finde, det er en årgang 2009.
Jeg er modtagelig for alle former for svar
Med venlig hilsen
Jens P
-
Jens P
- Kontakt:
Re: sprinkler både for og bag er døde, grand picasso c4
Har tjekket sprinkler pumpe, den er ok, har prøvet at skifte kontakt konsollet ved ratet med et nyt, heller ikke noget resultat.
Sidder der et relæ/ en sikring / anden styring et sted, som jeg ikke umiddelbart kan finde.
Er åben for alle mulige ideer og svar
Med venlig hilsen
Jens P
Sidder der et relæ/ en sikring / anden styring et sted, som jeg ikke umiddelbart kan finde.
Er åben for alle mulige ideer og svar
Med venlig hilsen
Jens P