A/C indstillinger på Android radio
-
renel
- Kontakt:
A/C indstillinger på Android radio
Hej
Har lige fået sådan een i min GC4P 2007. Den er med Carplay trådløs og canbus box så ratknapper o.a. virker. Mit spørgsmål er nu at fabrikanten siger at canbus boxen, vist på en C5 kan vise A/C funktionerne på radioens display (har set det), min GC4P har også A/C (2-zone klima) og nu tænker jeg om der er en indstilling i DiagBox som bruges til C5 som jeg kan aktivere i min bil, så jeg kan se det på displayet.
Har lige fået sådan een i min GC4P 2007. Den er med Carplay trådløs og canbus box så ratknapper o.a. virker. Mit spørgsmål er nu at fabrikanten siger at canbus boxen, vist på en C5 kan vise A/C funktionerne på radioens display (har set det), min GC4P har også A/C (2-zone klima) og nu tænker jeg om der er en indstilling i DiagBox som bruges til C5 som jeg kan aktivere i min bil, så jeg kan se det på displayet.
René
GC4P 1.6 HDI E6G
Ishøj, København
GC4P 1.6 HDI E6G
Ishøj, København
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
Re: A/C indstillinger på Android radio
du skal ikke bruge nogen tester til dette, på min skærm vises AC indstillingerne kortvarigt når en af betjeningsknapperne aktiveres feks. temperatur eller elbagrude, dog med den sjove ting at temperatturen vises i F og ikke om den vil vise C endnu da......
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
-
renel
- Kontakt:
Nu er vore radioer måske ikke ens, jeg ved at din er et andet mærke, på min går jeg i indstillinger og vælger at A/C skal vises (on), og da det ikke vises på min C4 og grundlæggende er canbusboxen til en C5, så enten virker det ikke på min bil eller også skal canbusboxen have det aktiveret i Diagbox først??
Taget fra youtube, har har ganske rigtigt lige trykket på en A/C knap og derfra kom menuen i bunden, ligner den din?, skal den evt. indstilles, har du gjort det?
René
René
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
René
GC4P 1.6 HDI E6G
Ishøj, København
GC4P 1.6 HDI E6G
Ishøj, København
- posh
- Kontakt:
Ja René
det er præcis dette billede dere kommer frem når en af knapperne til AC bruges, men ikke sådan at du kan regulere på skærmen, dette gøres på bilens knapper, det er kun en oversigt over indstillinger og den vises kun kortvarigt 10-15 sekunder så forsvinder den igen, men du får lige en oversigt over hvad der er tændt/slukket og vindretningen samt temperaturen, det er ret fint lige at få den oversigt også selv om indstillingerne kan ses på knapperne
mvh
palle
det er præcis dette billede dere kommer frem når en af knapperne til AC bruges, men ikke sådan at du kan regulere på skærmen, dette gøres på bilens knapper, det er kun en oversigt over indstillinger og den vises kun kortvarigt 10-15 sekunder så forsvinder den igen, men du får lige en oversigt over hvad der er tændt/slukket og vindretningen samt temperaturen, det er ret fint lige at få den oversigt også selv om indstillingerne kan ses på knapperne
mvh
palle
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
-
renel
- Kontakt:
Posh.
Ok, der er ingen reaktion på nogen af knapperne, selvom den er på on i indstillinger. Det er ok, jeg kan leve med det, jeg ville bare lære lidt mere om den nye radio. Iøvrigt, vi har talt om det før, BT, for telefon...jeg kan nu godt parre 2 telefoner og tilslutte den ene eller den anden rimeligt nemt. Problemet er dog at selv med kun 1 mobil tilsluttet så glemmer den hvis den står nogle timer eller natten over.
Det mærkelige er at telefonen skal ikke parres igen, det husker den åbenbart, men den skal tilsluttes på både telefon og radio hver gang jeg skal ud at køre!!!
Det er præcis det samme med begge vores telefoner, som ikke har problemer på andre systemer! Normalt så har det fungeret sådan at når jeg er i bilen og radioen tændes så finder de selv hinanden og er klar, uden at jeg foretager mig noget.
Igår skete det mest mærkelige, jeg kørte min svigermor hjem, og da jeg havde afleveret hende på 2nd sal og kom ned, så var den blank igen, så forfra, men! nu ville den hellere koble på 2 FJERNSYN, (der stod Bravia, Sony tv) på den ene, end min telefon, de kunne næsten ikke slettes.
Er der nogen BT indstillinger, inde bagved, som jeg ikke kender? Jeg er ikke kendt med Android 8.1.
Ok, der er ingen reaktion på nogen af knapperne, selvom den er på on i indstillinger. Det er ok, jeg kan leve med det, jeg ville bare lære lidt mere om den nye radio. Iøvrigt, vi har talt om det før, BT, for telefon...jeg kan nu godt parre 2 telefoner og tilslutte den ene eller den anden rimeligt nemt. Problemet er dog at selv med kun 1 mobil tilsluttet så glemmer den hvis den står nogle timer eller natten over.
Det mærkelige er at telefonen skal ikke parres igen, det husker den åbenbart, men den skal tilsluttes på både telefon og radio hver gang jeg skal ud at køre!!!
Det er præcis det samme med begge vores telefoner, som ikke har problemer på andre systemer! Normalt så har det fungeret sådan at når jeg er i bilen og radioen tændes så finder de selv hinanden og er klar, uden at jeg foretager mig noget.
Igår skete det mest mærkelige, jeg kørte min svigermor hjem, og da jeg havde afleveret hende på 2nd sal og kom ned, så var den blank igen, så forfra, men! nu ville den hellere koble på 2 FJERNSYN, (der stod Bravia, Sony tv) på den ene, end min telefon, de kunne næsten ikke slettes.
Er der nogen BT indstillinger, inde bagved, som jeg ikke kender? Jeg er ikke kendt med Android 8.1.
René
GC4P 1.6 HDI E6G
Ishøj, København
GC4P 1.6 HDI E6G
Ishøj, København
- posh
- Kontakt:
Ok, jeg tror bemærk tror at du har nok det samme problem jeg stadig øvler med, C4 mister af underlige grunde den permanente strøm og kører derfor i realiteten kun på tændings strøm som arbejdsstrøm dette betyder den ikke lukker rigtig ned når vi slukker bilen, da strømmen ikke forsvinder helt men trapper langsomt ned til ca. 4V dette er noget bilen gør, jeg er igang med at finde løsningen, og har lige i dag fundet ud at der findes forskellige harness hvor den væsentligste forskel er 3 tilslutninger. Stel er ens (Pos 1) men batteri + og tænding strøm kan være.byttet så radioen aldrig får strøm uden tænding, men det er først i dag jeg har opdaget at de kinesiske fuskere er ligeglade med at de sender harness til en wv med, jeg arbejder videre med problemet, prøv som jeg at søge på kablerne, det er det der har sat mig på dette spor
Men hvem pokker tror de ikke sender de korrekte tilslutning når man køber en ellers god løsning
Men hvem pokker tror de ikke sender de korrekte tilslutning når man køber en ellers god løsning
-
renel
- Kontakt:
Har du nogen form for dokumentation, diagram eller lignende?, Jeg tænkte selv på en eller anden form for konstant (hvile) strøm, men hvis jeg giver den konstant strøm, også på acc, så forbruger den måske for meget strøm over natten? og så skal radioen slukkes manuelt, og altså ikke når man drejer nøglen! Men på den anden side så kan radioen køre uden tænding på, og udenom "economy mode". jeg ville gerne have den over nøglen, men samtidig have strøm på "radio memory"
René
GC4P 1.6 HDI E6G
Ishøj, København
GC4P 1.6 HDI E6G
Ishøj, København
- posh
- Kontakt:
Hej
Jeg så lige din canbus er til en C5, dette kan du ændre til din model ved at indtaste kode 157 under model i den dybtliggende menu, som du kan tilgå med kode 8888 der kan du også justere mange andre parametre
(håber jeg husker rigtigt med de 157, ellers dobbelt tjekker jeg)
Jeg så lige din canbus er til en C5, dette kan du ændre til din model ved at indtaste kode 157 under model i den dybtliggende menu, som du kan tilgå med kode 8888 der kan du også justere mange andre parametre
(håber jeg husker rigtigt med de 157, ellers dobbelt tjekker jeg)
-
jensen-dk
- Kontakt:
@Posh
Hvilket mærke og model er din Android radio? Kan den vise det samme som den originale: km/l, åbne døre, baksensor, opsætning af bilen?
Hvilket mærke og model er din Android radio? Kan den vise det samme som den originale: km/l, åbne døre, baksensor, opsætning af bilen?
Citroen C4 (B7) 92hk 2013