Engine problem, please repair
- simon.spelling
- Geografisk sted: Hørsholm
- Kontakt:
Engine problem, please repair
Jeg har et problem med min c4, 1.6 e-hdi fra 2013 med automatgear (skifterobot).
Når jeg kører lange ture og det er varmt kommer følgende fejl. Den bipper 3 gange og skriver i display :engine problem, please repair vehicle.
Bilen mister trækkraft og klimaanlæg virker ikke. Jeg holder ind på rasteplads stopper bilen, blæser kører derefter ca 5 minutter. Starter bilen igen og alt er normalt, til der er kørt tæt på 100 km, så kører alt forfra med de samme problemer.
Har kørt meget længere stræk på skiferie der har ikke været nogle problemer, måske pga koldere temperatur eller klimaanlæg ikke har været tændt.
Nogle ideer til hvad der kan være galt?
Har ikke haft tester på, er det en fejl der bliver lagret?
Vh Simon
Når jeg kører lange ture og det er varmt kommer følgende fejl. Den bipper 3 gange og skriver i display :engine problem, please repair vehicle.
Bilen mister trækkraft og klimaanlæg virker ikke. Jeg holder ind på rasteplads stopper bilen, blæser kører derefter ca 5 minutter. Starter bilen igen og alt er normalt, til der er kørt tæt på 100 km, så kører alt forfra med de samme problemer.
Har kørt meget længere stræk på skiferie der har ikke været nogle problemer, måske pga koldere temperatur eller klimaanlæg ikke har været tændt.
Nogle ideer til hvad der kan være galt?
Har ikke haft tester på, er det en fejl der bliver lagret?
Vh Simon
Citroën C4 2013 1.6 e-hdi 115 E6G Aut. Seduction
- Gribben
- Geografisk sted: Bramming
- Kontakt:
Re: Engine problem, please repair
Din bil går i fejlmode, derfor mister den trækkraft. Fejlen bliver lagret i bilens computer, den skal du have læst ud med en tester.
C4 Spacetourer PureTech130 2018
- simon.spelling
- Geografisk sted: Hørsholm
- Kontakt:
Re: Engine problem, please repair
Tak for svar.
Bilen skal snart til service, så må jeg bede dem om at sætte en tester på og få udlæst fejl.
Bilen skal snart til service, så må jeg bede dem om at sætte en tester på og få udlæst fejl.
Citroën C4 2013 1.6 e-hdi 115 E6G Aut. Seduction