Sikring til rat
-
- Indlæg: 23
- Tilmeldt: tors 11. jul 2019 07:31
- Geografisk sted: 9640 Farsø
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Sikring til rat
Jeg har fået et nyt rat til futte hvor knapperne til fartpiloten er hele. Der er så sket et lille uheld eller noget for nu virker hverken horn airbag eller fartpilot. Jeg kan se i Haynes at det er den samme sikring de bruger men der er ingen anvisning om hvor sikringen sidder. Nogen bud???
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: Sikring til rat
Du er temmelig sparsom med oplysningerne ( Kun at det muligvis er en C3 )
Du får sikkert (Måske ?) hjælp via nr plade eller stelnummeret.
Du får sikkert (Måske ?) hjælp via nr plade eller stelnummeret.
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
-
- Indlæg: 23
- Tilmeldt: tors 11. jul 2019 07:31
- Geografisk sted: 9640 Farsø
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Re: Sikring til rat
Sorry jeg glemte at det ikke er alle der ved at jeg har en C3 1,4 HDI 16 v
Bilen har nu fuldstændigt taget fusen på mig. Jeg skulle lige et smut i byen. Da jeg satte nøglen i og drejede den forsvandt alt strøm. Der er simpelt hen ikke strøm nogen steder. Jeg har skiftet alle de sikringer jeg kunne finde uden held. Spørgsmålet er så om der er andre sikringer end dem i bsi boksen og under rattet.
Bilen har nu fuldstændigt taget fusen på mig. Jeg skulle lige et smut i byen. Da jeg satte nøglen i og drejede den forsvandt alt strøm. Der er simpelt hen ikke strøm nogen steder. Jeg har skiftet alle de sikringer jeg kunne finde uden held. Spørgsmålet er så om der er andre sikringer end dem i bsi boksen og under rattet.
-
- Indlæg: 23
- Tilmeldt: tors 11. jul 2019 07:31
- Geografisk sted: 9640 Farsø
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: Sikring til rat
Har du tjekket stelkabel/stelkablerne ?
Prøv at sætte startkabler fra batteriet MINUS og til motoren et sted af metal. Gør det evt. med det andet startkabel fra batteri MINUS til et sted på karrossen.
Prøv at sætte startkabler fra batteriet MINUS og til motoren et sted af metal. Gør det evt. med det andet startkabel fra batteri MINUS til et sted på karrossen.
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: Sikring til rat
Du har også dine MAXI sikringer. De sidder under de alm. sikringer i motorrummet.
Det vil sige, at BSM sikringerne (dem du ser på billedet t/v skal tages op, for at komme til MAXI sikringerne som sidder gemt dér.
Fremgangsmåde:
Pluspolen tages af batteriet.
ALLE stik tages af øverste sikringsplade.
Møtrikken som holder strømkablet skrues af og kablet tages af.
Øverste sikringsplade er fastgjort til holderen med et par støbte "klips"
(Brug en flad skruetrækker til at klipse sikringspladen løs.) (Brug gerne en "lommelygte)
Løft sikringspladen op, og der er adgang til MAXI sikringerne.
Det vil sige, at BSM sikringerne (dem du ser på billedet t/v skal tages op, for at komme til MAXI sikringerne som sidder gemt dér.
Fremgangsmåde:
Pluspolen tages af batteriet.
ALLE stik tages af øverste sikringsplade.
Møtrikken som holder strømkablet skrues af og kablet tages af.
Øverste sikringsplade er fastgjort til holderen med et par støbte "klips"
(Brug en flad skruetrækker til at klipse sikringspladen løs.) (Brug gerne en "lommelygte)
Løft sikringspladen op, og der er adgang til MAXI sikringerne.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
-
- Indlæg: 23
- Tilmeldt: tors 11. jul 2019 07:31
- Geografisk sted: 9640 Farsø
- Diagbox: Nej
- Kontakt: