Fin hyletone under acceleration
-
Jesper H
- Kontakt:
Fin hyletone under acceleration
Jeg har været ude og prøvekøre en Citroen C3 2014. Og da jeg skulle ned på motorvejen, og accelerere, kom der en fin hyletone fra 2. gear, stoppede når jeg trådte koblingen ned, kom igen i 3. gear, stoppede igen ved koblingen i bund, men syntes ikke jeg kunne høre det i 4. og 5 gear.
Bilen gjorde det også efter motorvejen og acceleration. Så tænker at det først var da bilen blev lidt varm, da lyden kom, for jeg lagde ikke mærke til det, da jeg var på vej til motorvejen.
Bilen har kørt mange kilometer 380000. Fik skiftet tandrem i ´22 ved 350000 kilometer.
Ellers kører den fint, og pænt velholdt.
Havde en mekanikker med ude og kører efterfølgende, og han kunne ikke høre det, men jeg kunne nu sagtens, denne gang fra passagersædet.
Jesper
Bilen gjorde det også efter motorvejen og acceleration. Så tænker at det først var da bilen blev lidt varm, da lyden kom, for jeg lagde ikke mærke til det, da jeg var på vej til motorvejen.
Bilen har kørt mange kilometer 380000. Fik skiftet tandrem i ´22 ved 350000 kilometer.
Ellers kører den fint, og pænt velholdt.
Havde en mekanikker med ude og kører efterfølgende, og han kunne ikke høre det, men jeg kunne nu sagtens, denne gang fra passagersædet.
Jesper
-
John59
- Diagbox: Ja
- Kontakt: