nøgle til c1

Besvar
Brugeravatar
T.Møller
Indlæg: 11
Tilmeldt: ons 6. dec 2017 19:42
Kontakt:

nøgle til c1

Ulæst indlæg af T.Møller » søn 3. jan 2021 13:26

Hej.
Har lige købt mig en brugt c1 som bil nr 2. Den er fra 2011. Den ene nøgle er godt brugt ( nøglehusets knapper er væk)
Er der nogen der har erfaring med nogle billige steder på nettet fx ebay. Jeg kan se ftz vil ha 150 plus moms for et nyt hus og det synes jeg er lige rigeligt.
Kunne i princippet også godt bruge en nøgle mere. Nogen der har erfaring med kodning af startspærre på de billige kina nøgler. Har adgang til at kunne skære bladet.. På forhånd tak

SRO
Moderator
Indlæg: 1923
Tilmeldt: søn 19. feb 2017 19:13
Geografisk sted: København
Diagbox: Ja
Kontakt:

Re: nøgle til c1

Ulæst indlæg af SRO » søn 3. jan 2021 18:57

Jeg har købt nøglehuse fra flere forskellige steder i Kina, så jeg tror blot det er at lægge i kurv og så vente (længe) :-) Der har ikke været forskel på dem.

Ligeledes har jeg købt fra flere steder mht. nøglehuse med print - heller ingen forskel at spore.

Jeg har kodet nøglerne med Diagbox - kræver blot at du har den fire-cifrede kode fra nøglekortet, der fulgte med bilen... - og ellers kan koden købes på nettet eller hos den autoriserde forhandler :-)

Brugeravatar
T.Møller
Indlæg: 11
Tilmeldt: ons 6. dec 2017 19:42
Kontakt:

Re: nøgle til c1

Ulæst indlæg af T.Møller » man 4. jan 2021 08:36

Okay har bestilt et nøglehus så må vi se hvad der kommer frem.
Jeg ikke nøglekoden med, så det må jeg lige ha rodet lidt med, hvis det bliver aktuelt

Brugeravatar
posh
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 08:03
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: nøgle til c1

Ulæst indlæg af posh » man 4. jan 2021 19:34

MHT til chippen så piller du den bare ud af den gamle nøgle og placerer den den nye som du har skåret så den passer i låsen, og vuti har du en fin velfugerende nøgle
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D


de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

Besvar