Citroen BX

Besvar
rasmus O
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors 20. feb 2020 19:48
Kontakt:

Citroen BX

Ulæst indlæg af rasmus O » tors 20. feb 2020 19:53

Hej med jer
Jeg overvejer meget, at købe en BX 14 TE fra 1993. Er der nogen herinde der ved om den model er med servostyring? - og ellers erfaring med denne model? :)
Hilsen Rasmus

Brugeravatar
Carsten S
Site Admin
Indlæg: 1765
Tilmeldt: ons 8. feb 2017 20:33
Geografisk sted: 8653 Them
Diagbox: Ja
Version: 8.xx
Kontakt:

Re: Citroen BX

Ulæst indlæg af Carsten S » tors 20. feb 2020 20:00

Den kan være med servo - Det afhænger af nævnte bil. Har vi en nummerplade, link til annonce?

BX'ere kører fortrinligt, men efterhånden tager alderen dem. (De er jo allrede gamle)
Den lille 1,4 benzin er jeg personligt ikke fan af, men det er jo individuelt. En 1,9 TD går fantastisk.

Hvordan med rust på den? BX'ere kan godt smuldre lige vel rigelig. - Ellers en fed retro-bil, man ser ikke mange af dem mere.
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.

Brugeravatar
posh
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 08:03
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: Citroen BX

Ulæst indlæg af posh » fre 21. feb 2020 11:56

Carsten S skrev:
tors 20. feb 2020 20:00
Den kan være med servo - Det afhænger af nævnte bil. Har vi en nummerplade, link til annonce?

BX'ere kører fortrinligt, men efterhånden tager alderen dem. (De er jo allrede gamle)
Den lille 1,4 benzin er jeg personligt ikke fan af, men det er jo individuelt. En 1,9 TD går fantastisk.

Hvordan med rust på den? BX'ere kan godt smuldre lige vel rigelig. - Ellers en fed retro-bil, man ser ikke mange af dem mere.
enig, se godt på A stolperne de er rustfælder, jeg bliver helt nostalgisk ved tanken om den BX19TRD jeg havde fantastisk bil for tiden, og enig en 14 re er en tam affære med et meget kedeligt interiør :handgestures-thumbupright:
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D


de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

Besvar