Guides for fælge og dæk + alletiders dækberegner.

Besvar
dyane
Indlæg: 79
Tilmeldt: man 27. feb 2017 17:51

Guides for fælge og dæk + alletiders dækberegner.

Ulæst indlæg af dyane » lør 20. jan 2018 16:16

Senest rettet af dyane tors 1. feb 2018 15:27, rettet i alt 2 gange.

sievuun
Indlæg: 18
Tilmeldt: ons 1. mar 2017 17:49
Geografisk sted: Helved
Kontakt:

Re: Alletiders fælge og dæk info.

Ulæst indlæg af sievuun » tors 25. jan 2018 09:20

Det er ikke alle tiders fælge og dæk info, nærmest kun nuværende tiders.
Senest rettet af sievuun tors 8. feb 2018 19:08, rettet i alt 1 gang.
Har AK under forzinkning. Har haft HY og konen har haft fuldforzinket 2CV. Og så masser af MC'er og nogen sidevogne.

Brugeravatar
posh
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 08:03
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: Guides for fælge og dæk.

Ulæst indlæg af posh » tors 25. jan 2018 18:31

jeg syntes nu den er rigtig god, især at man kan vælge sin bil og få de præcise data for lige den model ***** :handgestures-thumbupright:
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D


de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

sievuun
Indlæg: 18
Tilmeldt: ons 1. mar 2017 17:49
Geografisk sted: Helved
Kontakt:

Re: Guides for fælge og dæk.

Ulæst indlæg af sievuun » søn 28. jan 2018 16:38

posh skrev:
tors 25. jan 2018 18:31
jeg syntes nu den er rigtig god, især at man kan vælge sin bil og få de præcise data for lige den model ***** :handgestures-thumbupright:
NEJ . :cry: Det er helt umuligt at vælge sin bil for der er ingen af dem i listen. Hverken den nuværende eller mine tidligere biler :think:
Har AK under forzinkning. Har haft HY og konen har haft fuldforzinket 2CV. Og så masser af MC'er og nogen sidevogne.

dyane
Indlæg: 79
Tilmeldt: man 27. feb 2017 17:51

Re: Guides for fælge og dæk.

Ulæst indlæg af dyane » ons 31. jan 2018 00:08

ØV, hvor er det ærgerligt at du ikke kan finde fælge og dæk info på dine tidligere biler, kunne du oplyse dit nuværende køretøj, var der måske en mulighed for at hjælpe dig med dette i det mindste.

sievuun
Indlæg: 18
Tilmeldt: ons 1. mar 2017 17:49
Geografisk sted: Helved
Kontakt:

Re: Guides for fælge og dæk.

Ulæst indlæg af sievuun » tors 1. feb 2018 15:08

Citroen AK er nuværende bil. Den oprindelige overskrift lød jo "Alletiders fælge og dæk info". Jeg konstaterer bare at der kun findes info om moderne standard biler, ingen klassiske Citroener. Jeg har vist egentlig ikke brug for hjælp, har masser af materiale om "rigtige" Citroener.
Har AK under forzinkning. Har haft HY og konen har haft fuldforzinket 2CV. Og så masser af MC'er og nogen sidevogne.

Brugeravatar
posh
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 08:03
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: Guides for fælge og dæk.

Ulæst indlæg af posh » tors 1. feb 2018 15:21

Jamen dog, nu er det link guld værd, de fleste der kører i en bil uden startsving kan få gode råd også hvis de vil feks ændre hjulstørrelse eller se om et godt tilbud passer til deres bil mht hulafstand indpresning osv
Det er nok den bedste vi har set om emnet
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D


de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿


Besvar